lördag 20 december 2008

Tokiga föräldrar

Mammi å pappi har just varit här å ätit å fikat gott. Jag skojade till det lite å tog fram min nya festkortlek "jag har aldrig"... Så klart ville de spela på en gång fats utan snapsen så klart...Den kommer nog fram under julen...

Jag har aldrig...vaknat upp inte vetat var ja varit.
Mamma: nej vet du vad!
Pappa: oj då jag måste nog låtsasdricka..

Jag har aldrig..haft sex men någon som jag ej vetat namnet på.
Mamma: nej det har jag inte å det har väl inte du heller, sa hon å tittade på far.
Pappa: ja det var väl den gången jag vaknade å inte visste var jag var..

Jag har aldrig...ollat något.
Mamma: vad är det? nej det har jag inte!
Pappa: nej inte jag heller.
Mamma: joho du, du har ollat mej flera ggr!!

Jag har aldrig...smakat sperma.
Mamma: nej fy, aldrig.
Pappa: jo d har du väl.
Mamma: ja men DET är ju inte samma sak som att smaka.

Resten måste jag censurera. Men för er med fantasi kan ni ju bara tänka vad som kom sen...Jisses hur det komer att bli MED snaps på julen......

Jag e dock alldeles säker på att jag har världens bästa mamma och pappa.

1 kommentar:

Jessica sa...

Hahaha! Owe och Gunnel! Mina hjältar! Helt oslagbar humor! MÅSTE bara få höra det censurerade sen!!

Och det är inte svårt att föreställa sig en smygande Gunnel på väg mot hissen samtidigt som Owe står och myser och skrattar med magen lite sådär i bakgrunden..:-)