söndag 21 december 2008

Vilken härlig dag, ha ha ha ha...man mår riktigt bra, ha ha ha ha..

Har varit på stan m Jess idag. Vi började m en lååånglunch på Jensens. Åt en smarrig barbecueburgare m alla tillbehör + mjukglassbuffé till efterrätt. Mumma!

Sen hann vi med lite vandring i affärer innan vi slank in på Sergel bio å tittade på den svenska filmen "de ofrivilliga". Den va bra. Jag tror att jag under filmen hann känna alla känslor som finns att känna. Det var glädje, smärta, ilska, rädsla, äckel. Ja allt på en gång. Var alldeles darrig i benen efteråt. Så va även Jess så vi bestämde att d va pga filmen!

Vi bytte lite julklappar å ja fick se va mina va på en gång! Fick spetsband till mina fotoalbum (ljuvligt fina) å örhängen i svart-vitt lego. Måste nog ta en bild å lägga upp för de e sååå himla fina! Very glad för alla saker. Hoppas att Jess kommer å gilla d hon får.....

Vi råkade gå förbi en skoaffär på Sveavägen "my shoes". Där i fönstret stod mina skor! Jag blev ögonblickligt förälskad så i morrn ska jag ringa till butiken å fråga om de underbara skapelserna.... Håll tummarna för att de finns, för att de finns i min storlek å för att de ej kostar alldeles för mkt...

Inga kommentarer: