torsdag 27 augusti 2009

en torsdag kom och gick...

å så vare torsdag. har varit på ikea med fru hugo å hennes 2 troll. vi startade m frulle. 2 frallor, 2 ostskivor, 1 skinkskiva, 1 korvskiva, grönsaker, kaffe å mjölk för endast en liten guldpeng. väldigt billigt måsta ja säga. (blev dock inte alldeles mätt så ja köpte även en liten liten köttbullemacka m rödbetssallad.......)

annars så köpte jag 2 besticklådor a´ 19 kr. bra jobbat tycker jag själv...

var sen in på toys r us å där bidde d lite shopping av fina saker till fotoalbumen. på rea skall tilläggas...

åt sen lunch på pizza hut å d står mej fortf upp i halsen å d har nu gått snart 5 timmar sen vi åt. kan inte va bra för kroppen...men d e ju gott... ;)

nu e ja nersutten i soffan å ska inte göra så många knop innan d e dax att förflytta sej t the bed. roggan e i v-ås å springer blodomloppet som e på 1 mil. hurtigt.

min gamla kollega fröken westberg ringde å skvallrade lite för en stund sen. kul å få lite uppdateringar om vad som händer å fötter.

hoppas att jag får mitt arbetsgivarintyg i morrn så jag kan posta det, finally. i morrn e d 2 veckor som jag fått vänta. hm.

Inga kommentarer: