måndag 24 augusti 2009

uschi-buschi!

jag glömde faktiskt att berätta om det skojigaste eller det äckligaste jag varit med om. ever. det var i lördags när vi var i täbban å städade å flyttade ur min lya. jag hade legat på alla 4 å gjort rent avloppet till duschen. med en tandborste. ni vet hur fräscht det är i ett avlopp..det är lite hår (läs mycket) lite slem (läs mycket) och det kan ju lukta mumma.....
hur som helst, jag var färdig med städningen och hoppade in i duschen. efter duschen borstar jag tänderna. när jag så står där i godan ro och borstar gaddarna och känner mej ganska (läs mycket) stolt över att städningen är klar så får jag syn på min tandborste. den ligger så fint nedpackad i sitt fodral på toalettlocket. många tankar hinner passera innan jag till min fasa inser att den tandborste jag nu står å borstar tänderna med för glatta livet är densamma som jag just skrubbat avloppet med..............
hulka är bara förnamnet.

Inga kommentarer: