måndag 31 augusti 2009

livet är orättvist

fick ett jobbigt samtal igår em. en av mina bästa vänner berättade att hennes pappa gått bort. det var som ett slag i magen. det är inte alls längesen som hon berättade att han fått cancer så det gick väldigt fort hela förloppet. det är så svårt att veta vad man skall säga och hur man skall agera men jag tror att det räcker till bra att hon vet att jag finns tills hands när som helst.

hon hade inte velat ringa först pga av vad jag å min familj går igenom men jag är glad att hon gjorde det.

så klart att tankarna snurrar igång och de där förbjudna negativa tankarna kommer. men läkarna har ju sagt att mammas prognos ser bra ut. jag måste sätta min tillit till det och till dem. något annat finns inte.

mina tankar går till dej min vän. jag finns här.

Inga kommentarer: