onsdag 15 september 2010

mätt i magen

nu har vi ätit lunch båda ja å teodor. jag fick nån slag kyckling i ugn inspirerad av towes kyckling m ajvar (tack för tipset), ändrade lite å mojsade i lite annat efter humör å d bidde smarr. teodor fick morot, majs å potatis, å till efterrätt fick han päron.
men vänta nu! han fick efterrätt men inte jag??!! d e väl orättvist? d e ju trots allt JAG som slavar vid spisen... ska minsann ta mej en redig bit av chokladkakan i kylen! jajamensan!

för övrigt så regnar d fortfarande. korta uppehåll emellanåt men idag stannar jag å mitt hjärtegull inne. ska ut å svira lite i morrn. ska bla träffa wickan å petur, ska bli såå skoj! har inte träffat peter sen förra året å wickan e d nog 2 år sen. hoppas att kvällen inkluderar god mat!

annars har vi inte gjort så mkt idag jag å min knodd. han ligger just nu på filten å vänder sej t mage men där e d stopp. han har dock börjat att försöka vända sej tillbax å även att dra upp benen under magen för att sparka iväg sej. vem vet, han kanske kommer att krypa trots allt. trodde ett tag att han skulle skippa d stadiet å gå direkt på gå för stå å gå e d han gillar mest. han tar små små steg när man håller honom i händerna å skiner som en sol i hela ansiktet. gullungen!

1 kommentar:

Towe sa...

åh kul att du gillade mitt recept - mycket smarr! :)