onsdag 29 september 2010

sol igen...

...på gränsen att man blir bortskämd...hihi..

har haft en pruttnatt. sovit illa å när jag väl somnat så har jag drömt mardrömmar. inge vidare alls. lilleman har oxå sussat oroligt. han vaknade halv 1 första gången å sen vid kvart i 6. andra gången tog jag med honom till vår säng, strök honom lite över kinden å så slocknade han igen. å sover gör han fortfarande fast klockan e strax efter 9. den här mamman har hunnit med att duscha, fixa till sej å har även frulle i magen. allt det hinner jag så klart med alla andra dagar oxå men idag fick jag göra det solokvist, det händer inte så ofta.

vi ska promenera till en parklek idag å hälsa på dagmammor. hoppas att det är bra för jag skulle gärna ha lilleman hos en dagmamma. har några förskolor kvar att besöka oxå. vi får se.

nu tyckte jag att jag hörde lite knorrande from the master bedroom....

Inga kommentarer: