torsdag 3 februari 2011

lite blött

lite blött, lite grått å lite blåsigt. typ så ser d ut idag. har dock varit på prommis m carro å vilhelm. vi tog oxå en fika (bara en chai-te dock) på massagotti. teodor uppförde sej exemplariskt! that´s my boy! ;o)
har inhandlat blöjor å lite morotssaft for the boy.
ja sen har d inte hänt så mkt mer. just nu slaggar the little one å jag slötittar på dumburken. ska ut å vandra då roggan kommer hem. igår då jag var ute så SPRANG(!) jag en bit! ja jag blev förvånad själv. sååå skönt efteråt! testade de svarta jeansen som jag inte kan knäppa längre. de är mitt första mål!
teodor vaknade vid elva igår å käkade. sen sov han till klockan sex och då gav roggan honom mat, han somnade om å vaknade halv 8! skönt för den här mamman som sov illa i natt!

Inga kommentarer: