måndag 14 februari 2011

schlager???

har just tittat på delfinal 2 av festivalen.
hjälp! trodde inte att en deltävling kunde va mer usel än förra veckan. ack vad jag bedrog mej! jag säger bara babsan...finns d verkligen inga bättre "artister" i vårt avlånga land?? blir mörkrädd.
den där unga bruttan anniela bevisar att man inte behöver ha vare sej sångröst el talang över huvud taget. blir mörkrädd.
bettans ballad var väl en god natt-visa?! blir mörkrädd.
brolle i nån slag upptempolåt. blir mörkrädd.
å lille lille lille (bokstavligt talat) lille herr waltz....blir mörkrädd.
gillade daniel då han var med i idol, men the moniker...en sämre mika. mkt sämre mika. en usel mika. blir mörkrädd.
sanna nielsen. bra röst, snygg i håret, fula kläder (jag menar en silverbolero m ståpåls..jag menar ståkrage...) å samma samma samma låt som tidigare år. fast sämre. mkt sämre. blir mörkrädd.
loreen, ytterligare en idoldeltagare, har bra röst, ser bra ut, cool outfit men låten va väl ingen superhit men jag måste nog ändå säga att den va min favvo i deltävling nr 2.
christer sjögren sjöng "life on mars". varför är min tanke. blir mörkrädd.
peter stormares insats...misstänker att den kommer att ge mej mardrömmar.
summa summarum; blir mörkrädd.

Inga kommentarer: