söndag 27 februari 2011

mello

ok, recension av gårdagen;

melody club lät som melody club fast lite plattare. trodde dock att de skulle gå till andra chansen.
julia alvgard hade sytt sej en klänning (?) av en blåfärgad jutesäck å strött på lite pärlor. I rest my case.
lasse stefanz. den kommenterar jag icke.
linda pritchard hade tatt på den lååånga negligén. och hon sjöng höga toner. hela tiden. hela hela hela tiden.
anders johansson, f'låt, fernette. han är söt när han ler i alla fall.......
linda bengtzing hade årets mest otäcka urringning. bony. men låten var schlager, d ska hon ha cred för. men klänningen var gul. mycket gul. mycket mycket mycket gul. den kan hon ha i påsk då hon ska ut å tigga godis med lilla vera.
nicke borg. en 80-talskavaj. stoooora pööööösiga braxor på den lille mannen.... backyard babies-fansen måste ha gråtit blod. det gjorde jag trots att jag inte e ett fan.
love generation fick smala smala midjor. e ganska säker på att de sytt upp dräkterna efter mitt midjemått. (ja jag vet att d e en sydd illusion men så e även min midja...inte sydd men ack en illusion..hihi)

mellansnacket m häxan surtant å han m stor mun var om möjligt sämre än någonsin.

the ark sa farväl. say what??? de ska ju spela i sommar?? e d då en redan planerad comeback?

och än en gång hade fröken serneholt världens kortaste klänning OCH bara axlar. det går fetbort! antingen eller. lagom e bäst.

så, där har ni kvällen i kort.

Inga kommentarer: