söndag 5 juni 2011

årsta

spenderade större delen av dagen hos fam sjöblom-nilsson. vi lunchade på en kinakrog (jag var stormungrig å fick på tok för stark mat så humöret försvann en stund, lyckligtvis kom d tillbax efter ett tag...) efter maten gick vi hem till jessica, johan å alvisen å där blev ví bjudna på rabarberpaj m kardemumma i. riktigt riktigt smarr! ploppen, han kan han!

när vi kom hem skurade vi teodors vagn. den lille mannen fick hjälpa till å bidde så klart dyngsur från topp till tå men han hade såååå himla kul så han fick hållas. jag tror att han var övertygad om att han gjorde stoooor nytta! tog lite bilder på tvättandet men har ej lagt över dem än. får återkomma m bildbevis vid senare tillfälle.

roggan tog m sej lillen på kvällsprommis så jag fick lots of egen tid så här på kvällskvisten. skönt! får ännu mer av den varan i morrn ty då ska jag äta å dricka gott m fru eneroth. klockan 3 skall vi träffas å då drar festligheterna igång! hihi

nu ska jag å mannen äta barbecuechips å titta klart på "dumpa honom". ännu en usel usel usel översättning. originalet heter "he´s not that in to you".....

Inga kommentarer: