onsdag 15 juni 2011

vars e solen???

hm...d e grått ute. ogillas. få se va vi hittar på idag. kanske ett besök t öppna. vi får se...

roggan sitter on da train t swedens baksida göteborg. han kommer hem 2 morrow så jag å teodor får va solokvist i 2 dar. buhu...saknar honom redan.

så vad har då hänt sen sist? i måndags kväll for jag in t city å gick på bio på grand. såg äntligen blue valentine å den var riktigt bra! tragisk men bra. jag ville hela tiden att d skulle ordna sej för dem i slutet men man visste ju på förhand att d inte skulle bli så. tyvärr.
d blir en intensiv bioperiod nu. jag å roggan va på bio i lördags å så va ja på bio i måndags å på måndag ska jag på bio igen å denna gång m jessica. something borrowed ska vi se då. hoppas den e skoj.

igår träffade jag å teodor carro å ville. d bidde en himla trevlig lunch å eftermiddag.

läste aftonbladet på nätet igår å såg att d va nån snubbe som polisanmält ett studentplakat. d va en bid på en grabb som badade naken å anmälaren menade på att d kunde tolkas som barnporr. ibland blir man mållös. punkt.

kvart över 7. nu borde lillprinsen vakna. lillprinsen fick paket av morfar i brevlådan igår. 2 polarn å pyret kepsar å de satt som en smäck! ska ta en bild å lägga upp vid tillfälle. han bidde en riktig liten tuffing m kepa bakåfram.

Inga kommentarer: