söndag 20 november 2011

helg, huvudvärk, hektiskt

i torsdags gav jag upp i fajten mot huvudvärken å gick hem på em. fredagen spenderades sen i sängen m värk värk värk både i axlar, nacke, skuldra å huvudknopp. ringde t kristina å hon va en ängel som fixade en tid åt mej trots att hon va fullbokad. tog därför med mej en ask m toffifee som tack.
behandlingen höll på i 1,45 å sen va jag lagom mör... for hem å åt lite mat sen va d bara å sätta sej i bilen å roggan rattade mot köping. kl.17 va d dax för visning av mikrobryggeriet strömsholm av ingen mindre än per granberg also known as charta...hihi d va riktigt intressant å grabben visste va han pratade om...
vid 18-snåret gick vi rakt över gatan å in på ögir där vi sammanlagt blev ca 65-70 pers. d serverades buffé, d bjöds på coverband å d va himla trevligt på petras 40-årskalajs. om man bortser från den förbannat envisa huvudvärken. jag tog ett glas rött men d gick inget vidare så jag övergav vinet å gick in på coca cola ist. när jag druckit 3 sådana så kände jag att d va nog å jag å min make knatade hemåt i den kalla mörka köpingsnatten. inte riktigt som jag tänkt mej att kvällen skulle se ut. jag va nöjd m min outfit (den mörkblåa blåsa jag köpte på cos) å sminkningen bidde bra å likaså håret, som jag för övrigt fick lots of komplimangen för. men till vilken nytta då? skithuvudvärk!

på söndagsmorgonen fick vi sova t nio ungefär. teddy hade vaknat vid 4 så hans morfar var lagom mör...
vi åt lunch på mcdonalds å sen for vi hemtå. ja jag tog huvudvärken med mej...

nu e d afton å värken har så smått släppt lite. hoppas d e helt borta tills i morrn.

Inga kommentarer: