tisdag 8 november 2011

ljusning

lill-teddy verkar va på gång ur den däringa hemska gnällfasen. hoppas å tror att d går fort. han har varit ganske medgörlig både igår å idag. känner att jag inte orkar med fler motgångar. d tar på krafterna att ständigt höra gnäll, skrik å vrål. att han sen vaknar mellan 5-6 varje morgon gör inte saken bättre. vi har ju varit bortskämda med att få sova till allt mellan halv 7-halv 8...
han e ett charmtroll hos dagmammorna å d e väl tur d. på fredag ska han sova hos fredrik å ola å  d går nog bra d med. hoppas jag. jag å roggan får lite egen tid å då ska vi njuta av smarr-mat på döden i grytan. ska bli superhärligt! en kväll på tu man hand å en sovmorgon. gillas!
på lördag em ska jag roa mej ännu mer tillsammans m fröken damberg. då ska vi bege oss ut t cirkus för att lyssna till lena ph. har bara hört positivt om den showen så jag hoppas på d! på söndag ska jag på ännu mer galej ty då ska jag bege mej t berns tillsammans med fru hellström, då e d dags för mama-dagen vilket innebär goodiebag, god mat, provsmakningar, gratisprylar, champagne å vimmel m lots of mammor!

Inga kommentarer: