lördag 5 oktober 2013

De oskyldiga

For till city efter att ha lämnat Tedde hos Milo m fam. Jag för att gå på Dramaten å Roggan för å gå på bio. Ingen tid på tu man hand inte...hihi
Jag tog en lunch på Rice. Inte lika god buffé som d brukar va men ok. 
Mötte sen Ullis å OJ så längesen d va! Vi kom fram t att d nog måste va över 1 år sen. Illa.., 

Vi gick på Dramaten å såg De oskyldiga m bla Eva Röse å Lotta Tejle. Den va riktigt bra å tänkvärd. Ullis fällde ett par tårar å d e ju ett gott betyg k min bok. 

Efter teatern gick vi t Barcelona å jag tog ett glas rött å Ullis en öl. Vi pratade. Å pratade. Å pratade. Å så kom tårararna. Vi kom så klart in på saknaden efter våra föräldrar. Hon förlorade sin pappa pga cancer samma år som jag förlorade min mamma. De oskyldiga. 

Fuck cancer. 


Inga kommentarer: