tisdag 8 oktober 2013

ond hals

tedde å roggan va på bio med milo å hans pappa per. de såg flygplan å småkillarna gillade den, d gjorde inte storkillarna...

jag å therese å lily va t älvsjö på underbara barn-mässan. den va inte lika bra som förra året. hade vunnit en doggybag å d va skoj. hittade lite smått å gott (läs gratis) men jag e nog mest nöjd m ett par coola jeans som jag köpte t lilleman.  lunchen va sådär. mässan e ju inte direkt känd för sin kulinariska matupplevelelse... en fetaost- å spenatpaj. hittade nåt litet grönt i pajbiten men fetaosten hade de nog glömt. d va mer som en äggstanning.

vi for hem vid ettsnåret å då kände jag mej lite seg i kropp å knopp. la mej i stooora soffan å slocknade för ett slag. vaknade av att boysen kom hem från bion. kände mej fortf lite under isen.

vi åt pizza (tedde visade som vanligt hur man äter dvs man delar pizzan i smala "slajser" å sen rullar man ihop dem...hihi) å sen slöade vi i soffan för resten av kvällen.

vaknade igår morse å kände mej lite lätt överkörd. ont i kropp å hals. lämnade tedde hos dagmamman å gick hem för att vila en stund. skulle stänga så jag började inte förrän halv 10. jag fes dock ihop alldeles å fick ringa å sjukskriva mej. somnade å sov tills roggan kom hem vid halv fyra (tidig hämtning pga apt).

nu e d tuesday å halsen känns ungefär som ett vadderat sugrör. inte särskilt ont men tjock som 17. va e d för skit som inte kan bryta ut ordentligt?!?! d här småfjösandet gör ju varken till el från. bryt ut ordentligt å sen försvinn!!

Inga kommentarer: