fredag 25 oktober 2013

mitt hjärta brister

teodor har varit överj...lig idag. gråt, skrik å tandagnisslan i morse.
på em hade han med sej en kompis hem och lik förbannat så va han omöjlig. hon fick inte låna hans saker å han var bara så dum mot henne.
jag hade fullt sjå att hålla inne m tårarna. när hon sen blev hämtad så brast d fullständigt. jag stängde in mej på toaletten å storgrät. efter en stund kommer tedde å smyger å öppnar dörren. han ser att jag e ledsen å går då till lilla toaletten. kommer sen tillbax m en toarulle. han drar av pappersbit efter pappersbit å torkar mina tårar å går sen tillbax t lilla toan å spolar ner papprena. kommer tillbax å kryper upp i mitt knä, sätter sig tillrätta å så lägger han sina små armar om min hals å kramar mej.

mitt hjärta brister.

Inga kommentarer: