lördag 25 juni 2016

en liten långs funderingar

zeke har en inflammation på balananerven vilket gör att han vinglar till emellanåt. när vi va ut t lillemor å zeke i torsdags så låg zeke å vilade.
dan efter när jag å tedde satt å åt frulle så kom d mkt frågor kring zeke å hans huvud. efter ett tag insåg jag att samtalet handlade om nåt annat å efter en stund får jag ur tedde att han e rädd att zeke ska dö för "sjukdomen" sitter i huvudet precis som d gjorde på dej roger.

igår va d midsommarafton å vi va som vanligt ute hos lillemor å zeke. vi å va 80 personer till. jag va lite orolig tidigare på dan å d resulterade i lite irritation.
kvällen blev dock hur bra som helst. fredrik, patrik å lotta va oxå med å d kändes fint att ha dem med i år då du inte va med.

under kvällen kom tedde m frågor igen. "va händer m ett barn om dens mamma å pappa dör?"
vi pratade lite om d å till slut kröp d fram att han va orolig över att jag ska dö å om d händer vem som ska ta han dom honom då. han sa själv att han vill bo hos lillemor å zeke.

d e mkt om snurrar runt i hans lilla huvudknopp. d gäller bara att finnas t hands å svara på alla frågor hur jobbiga de än är.

Inga kommentarer: