tisdag 3 mars 2009

en massa

mätt å belåten. har just njutit av en portion färsk pasta med havets läckerheter till. det var räkor, kräftor, bläckfisk å vitlök i en ljuvlig marinad. luktar nog jättegott just nu..men smarrigt var det!

har haft en finfin dag idag. ja förutom en grym värk i tån å i ryggen..men vem e jag att klaga...hihi
ska till fotdoktorn på torsdag. få se vad domen blir....
ska till min vanliga läkare på fredag så det blir ett väldans springande på sjukan denna vecka...å jag som inte kan springa med min tå..hihi

pratade just med fröken forsberg. mycket trevligt att höra av henne. det var urlänge sen vi sågs eller pratades vid. måste bli bättre på å hålla kontakten..

var en sväng i centrum när jag kom från jobbet. hittade mej 2 nya bh:ar. very nice indeed. hittade oxå lite fler små presenter till jessica. kan ej skriva vad det är dock utifall hon spanar in denna sida...hon får allt bärga sig till helgen..
fick oxå i uppdrag att köpa paket till en jobbarkompis som fyllde igår. fy på mej som inte hade koll....

ska nu ta å diska undan lite å sen kolla klart på ett avsnitt av damages.

Inga kommentarer: