måndag 9 mars 2009

jag älskar dej

så var ännu en helg förbi. hur e d möjligt att d kan gå så himla fort? har fått hjälp av fröken ljung. vi ska tillsammans leta reda på vem d e som bestämmer hur veckorna ska se ut. kanske kan vi damer övertala denne till att göra om veckorna till 2 arbetsdagar å 5 helgdagar. låter inte d ab fab så säg!!??

roger kom hit i fredags å då bidde d smarrig mat å en flaska rött. ojoj vi blev stupfulla!!
lördagen startade m en visit på löplabbet å där fick mannen i mitt liv springa på bandet å d hela resulterade i ett par braiga springskor. nej jag köpte inga...hihi

jess fyllde så efter lite mer shopping så begav vi oss mot alvik. väl där så fick vi tårta. dock ingen smörgåstårta som jag beställt. litet minus i kanten...hihi

lite mer shopping innan vi for hem å njöt av andra chansen. ugglas å finer va de 2 som vi höll på så naturligtvis så bidde de 2 som gick vidare! experter e precis vad vi e!!!

igår hade vi sovmorgon(!!!). ända till ÅTTA!!! galet länge för å va oss! sen å skön frulle å sen lite shopping. igen. jag har träffat en kille som gillar å shoppa. I´m living my dream...

eftermidagsbio blev d sen; "män som hatar kvinnor". very much lik boken å d e bara positivt. peter andersson som spelar lisbets advokat...sicket kräk! spelar så bra å d gör hon oxå. galet bra. ser fram emot de 2 nästkommande filmerna i samma serie...

måndag kväll. ska nu äta lite å titta på patrik 1,5. hoppas d en e lite skoj.

längtar redan till fredag. saknar the tall man already..
dessutom så sa han orden igår.