torsdag 5 mars 2009

my poor poor toe!!!

så har jag då varit hos dr fossing. domen lyder: har artros i höger stortå. kan komma av ålder, genetiskt eller bara otur...
skall operera tån den 27 april å blir sen sjukskriven 3-5 veckor. sådär kul känns det men men då kan jag ju spendera mina dagar i köping å bli ompysslad av the tall man...känns helt plötsligt inte lika jobbigt längre..hihi

har städat, dammsugit å hängt in all ren tvätt. har hämtat ut biobiljetter å sen va ja så hungrig att d bidde mc donalds...gott som 17 va d...

i morrn ska ja till min "vanliga" läkare å sen ska ja röntga foten. sen ska d väl va bra m läkarbesök innan april hoppas jag.

jess fyller på lördag å om den långe mannen känner att han klarar sej utan mej på skivmässan så ska jag nog fara dit å fira henne. har ju a whole bag full of smp trevliga ting som snart ska bli hennes. om han gärna vill ha mitt sällskap, trots att herr johansson e med, så får vi helt enkelt ta en tur till alvik senare under dagen. d går ju d med..

ska nu kolla klart på slumdog millionaire. verkar va en bra rulle.
apropå d så e roger å å ser "de ofrivilliga" ikväll. ska bli muchos intressant å se va han tycker om den...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men stackars liten! :( Artros i stortån. Men du hinner London innan op va? ;) Så du har nåt fint att strutta runt i, i vårsolen i Köping... Maj kan ju vara fantastiskt om jag inte minns fel.

Hm... är den långe mannens skivmässa i Solna? För R ska på skivmässa idag. I Solnahallen. Då kanske de ses!?! Måste visa en bild så dom kan heja mellan de gamla dammiga cd-fodralen. :)

Själv har förkylningen ebbat ut och jag har sovit tio timmar inatt och känner mig på g. Så jag ska faktiskt träna! :)

Miss you. Ha en underbar helg!