måndag 16 mars 2009

mmmåndag...

måndag igen. denna helg har nog slagit rekord i att gå snabbt. hoppas nu att veckan oxå rinner iväg.
the tall man va här i helgen. vi va bl a på fika hos fredrik. så va även mor, far å åatrik. jag introducerade my favourite restaurant i lördags; pompeji vid odenplan. vi åt en ljuvlig pasta å stefan, ägaren, bjöd oss på en fördrink, efterrätt tiramisu å kaffe. very nice indeed!
lördagskvällen gick i festivalenbs tecken. vi moffade chirre å drack lite guinness. en av mina 2 favoriter vann så jag e nöjd! jag höll på både malena å ugglas å de blev ju etta å tvåa, så ja klagar inte!

på söndagen for vi ut t djurgården för å se vårsalongen på liljevalchs men d va kö ut på gatan så då bidde d en prommis ist. den avslutade på ett mongoliskt matställe innan eftermiddagsbion "slumdog millionaire". en riktigt bra rulle!

måndag kväll å ja e nästan just hemkommen från stan. träffade mina ålandstjejer linda å junie. vi tog lite mat på café de la rose. en trevlig kväll. e nu superduper trött så d blir nog inte så många knop nu innan ja slocknar för idag.

Inga kommentarer: