onsdag 11 mars 2009

mitt-i-veckan-bladder

att avsluta en låååång onsdag med en smarrig skagenmacke, d e inte alldeles tokigt!! väldans smarrig var den.

har haft en bra dag å fått mkt gjort. very duktig känner ja mej! så duktig att jag var värd ett par jeanstights. så det så. ja jag vet att jag sagt att jag inte skulle handla ett enda jota innan londonresan, men när de hängde där i butiken å bara såg så fina ut å när de tittade på mej med sina fina gula sömmar, då var jag ju tvungen att ta med dem hem... å dessutom så var de billiga; 199 pix. jag säger som lena ph sjunger; jag ångrar ingenting!!!

my darling ska på cinema ikväll, happy go-lucky. spännande å se vad den långe mannen säger om den rullen...jag gillade den å vi har ju synkat rätt bra vad gäller moviesar.

ja vad mer har hänt today? inte så mkt tror ja. ja å roger bidde bjudna på kalajs hos lindgren/blomdahl i påsk. sista helgen i mars ska vi oxå på kalajs hos granbergs. d ska bli skoj. träffa alla mannens vänner å bekanta på ett å samma ställe...

nä nu ska ja teste provivas nya female mangodryck. sehr spannend!!!

Inga kommentarer: