fredag 7 oktober 2011

irriterad

var till coop å storhandlade idag. jag å resten av vällingby typ. stod å plockade ner grönsaker å rotfrukter i min vagn när en surtant säger: ska du stå där länge eller tror du att du kan flytta på dej så jag kommer fram? jag vänder mej om å ler å svarar: ja visst kan jag flytta på mej. mycket har jag men inte ögon i nacken.
gissa om surtanten blev ännu surare....

jag läser lite olika bloggar emellanåt men ofta blir jag bara irriterad. jag vill inte veta va folk har på sej, jag tycker inte att man ska ha barn som accessoarer, jag tycker inte att man ska gnälla på andra människors val av barnvagn, produktplacering suger. jag skriver säkert om dessa saker jag med men just ikväll känner jag mej skitgrinig å då passar jag på att spy lite galla för då känns d iaf bättre. suck it up!

å så teveprogrammen. (lika bra å fortsätta att gnälla när ja ändå e i farten) slog på teven för ett tag sen; sol, fest å oroliga föräldrar. what da fuck?! hur lågt kan man sjunka som produktionsbolag?
å hur många talangprogram finns d? hur många vill man se? hur många säsonger av idol kan man producera?

usch så sur jag låter men nu har jag gotten it out of my system så nu e jag nöjd. ska ta hand om min sjuke make nu.

Inga kommentarer: