fredag 7 oktober 2011

krasslig husband

fick, efter mkt tjat, iväg min make t doktorn idag. han fick träffa en brutta som såg ut att vara yngre än 30 å hon ordinerade ipren regelbundet å nässpray.
vilken ordination va?! kunde faktiskt ha ordinerat det jag med, utan läkartitel.
tror inte d blir lätt att få iväg mannen nästa gång...

jag å teddy prommade t öf i v-by på fm tillsammans m göran å arvid. träffade ett gäng "gamla mammor" som jag kände igen sen tidigare å d va skoj. teddy klättrade upp i den höga rutschkanan solokvist å åkte sen ner m ett leende på läpparna. snabbt upp igen å så full fart utför. detta gjordes om både en å två å femtio ggr...hihi

vi fikade på smörgås å smörgåskex. teddy fick testa en smoothie från småfolk å slurp! så va den slut! får inhandla fler sådana.

strax före lunch knatade vi hemåt, lagade snabbt ihop lite pasta, köttbullar å majs. teddy åt inte mindre än TRE portioner å sen höll han på att slockna i stolen. han sover sött just nu. likaså hans far. kanske skulle passa på att vila jag oxå men plockandet ropar på mej så vila får jag göra i afton då den lille somnat för natten.

hoppas att roggan kryar på sej under helgen. av nån underlig anledning så får man så himla dåligt samvete då man e hemma från jobbet. d e ju trots allt nåt man inte kan styra över.

Inga kommentarer: