måndag 24 oktober 2011

motvind

vet inte om jag var otydlig med min önskan men jag önskade mej medvind inte motvind.
somnade efter lunch igår å roggan väckte mej efter 3,5 timme. vände lite på mej å tyckte att jag bara blundade en stund till men nästa gång roggan väckte mej så visade uret på halv 6.
hade galet ont i halsen, trött i hela kroppen å ont överallt. speciellt nackspärren. sitter på samma jäkla ställe som förra gången så nu proppar jag i mej citodon å stretchar.
d känns verkligen motigt just nu. roggan e nästan kurant, han jobbar iaf idag, teddy e hur alert som helst (å d e sååå skönt att jag skulle kunna gråta av lättnad) å själv känner jag mej som ett utskitet plommon, som min kära mor så fint skulle ha uttryckt det. jag menar; hur mycket kan man sova utan att bli piggare? jag fattar ju att kroppen tatt stryk efter den helvetiska vända vi haft men enough is enough!
är hemma från jobbet idag å tänker spendera dagen i sängen å ge järnet på att bli pigg raskt!

Inga kommentarer: