lördag 15 oktober 2011

underbara barn

på fm for vi in t city jag, teddy å roggan. vi letade kläder t roggan men d bidde jag som hittade en höstjacka...hihi
vi lunchade sen i kungshallen. jag å teddy åt pasta m dijonsenap å oxfilé. d va mums!
sen vinkade vi av roggan; som tog tåget köping för att va m på grabbpower; å sen for jag å teddy t älvsjö där vi va på underbara barn-mässan. d va lite same same som förra året men skoj ändå. fyndade lite men tittade mest. teddy blev väldans förtjust i en gigantisk nalle puh.

vi kom hem vid 5-snåret å då va jag slut i ben å kropp. vi lagade lite mat, åt å sen slöade vi i soffan. vi varvade teletubbies m bokläsning. vid halv åtta-tiden va d så dax för välling å så här såg d ut:
en skönskön dag avslutades sen solokvist i tevesoffan tillsammans med en påse dillchips, en skål dilldip, cola zero å black swan (som för övrigt inte va nån hit. mkt mkt besviken.)
i morrn em kommer min långe make hem å jag L Ä N G T A R !!

Inga kommentarer: