söndag 1 september 2013

On my own

En stund för mej själv i Stockholm city. Sitter i solen på en knallgul bänk å sturar på folk som går förbi. En kaffedrink e mitt sällskap å d e njutbart. Om man bortser från quinnan bredvid som röker emellanåt. D blåser rakt på petit moi!!
Har strosat runt lite på måfå. Kollat i lite boutiquer, testat lite paltor men har-hör å häpna-inte köpt en enda pryl. Jo kaffedrinken men d räknas inte i min bok...
I morrn ska jag klippa mej. En ny frisör ska testas. Lite pirrigt. (Jäkla Simon som flyttade t Berlin...kom tillbax!!)
Googlade å surfade runt lite å fastnade för en salong på söder å en tjej som heter Linn. Frisörsalongen har en blogg å där lägger de upp frisyrer av olika slag å d va just där jag fastnade. En tjej som gör korta coola frippor. Ska bli spännande å se va hon gör med mej...
På tisdag e d AW m jobbet. D blir Al Caminetto i Alvik. Igen. Varför ändra ett vinnande koncept?!
Ooo va solen värmer på spirorna mina. Kanske sitter kvar en stund till å drömmer mej tillbax t sommaren å semestern. Den bästa! 
När jag kommer hem så ska vi göra ost-och skinkpaj. D ska bli smarr! 
Adios amigos!

Inga kommentarer: