torsdag 19 september 2013

Söndag

En skön morgon m mina boys. Vi myste länge innan vi klev upp för att äta frulle. Efter frullen fixade jag i ordn lite pulled pork. 7,5 tim i ugnen å sen bidde d mums! 
Jag å Tedde prommade sen upp t centrum å t loppisen vid Åregaraget. Tedde fyndade ca 20-25 bilar för ynka 55kr. Jag fyndade en Adidasjacka till Tedde. 50kr å den såg oanvänd ut. Lite stor men han växer i den eventually. 
Sigrid, min syssling från Jokkmokk, mötte upp oss på loppisen å sen följde hon m hem t oss på lite lunch å fika. Hon far t Down Under på ons å ska va borta i ett år. Spännande! Önskar henne lycka till!
På em gick luften ur mig lite. Kände mej lite krasslig m halsont å värk i kroppen. Vilade ett slag å sen vare dax för pulled pork. Varken Tedde el maken ville smaka så jag fick mumsa solo. 
Nu e d kväller å jag undrar: var 17 tog helgen vägen?!?!

Inga kommentarer: