torsdag 5 september 2013

one of those days

vi i nätverket fick en förfrågan om att stå m på scenen å svara på frågor inför de andra ca 150 pers. jag tackade nej å d gjorde ett par till.
idag var träffen å va fan gör ledaren?!?! jo tar upp oss alla 7 på scenen å presenterar m namn... hade kunnat explodera på stället! fy satan va arg ja va! ett nej är väl för fan ett nej??

diskussionerna sen blev ju i världsklass.... vi skulle komma m förslag om hur en dag för all fritidspersonal skulle kunna se ut.
döm om min förvåning när svaren jag får är:
-men lärarna då???
-nja kanske en förmiddag sen måste vi tillbax å jobba...
-allt låter larvigt.
-ge mej löneförhöjning ist...
I could go on...

ibland undrar jag vad jag håller på med.
idag var en sån dag.

är det bara jag som tycker att fritids är viktigt å värt att lyftas fram å upp?
ibland känns d som om att motvinden aldrig mojnar.

Inga kommentarer: