söndag 8 september 2013

Trött tröttare Ullis

Kvart i 6 för andra morgonen på raken. Det suger! Känner mej som ett utskitet russin. Typ. Just nu skulle jag vilja sova tills jag vaknar av mej själv. Antagligen skulle jag vakna 7 eller 8 men allt för å slippa bli väckt...

Var in t city en sväng igår. Mötte Susanne å en kompis t henne. De ska på rockabillyparytaj å ville ha smakråd. Sthlm har ju ett rätt stort utbud av just såna paltor å jah blev rätt sugen på ett inköp jag med. Underbara klänningar å alla dessa tjusiga körsbär!! Ååå...

Tog en fulöl i solen på söder. Värmen hade gjort oss törstiga å vips så va den tjeckiska drycken i magen. Å i huvudet...å i de bortdomnade kinderna... Lättpåverkad?? Jag?? Neeeej......

Kom hem å möttes av en gråtig son å en sur man. Härliga tider! 
Vi smackade ihop köttfärsbiffar tillsammans å snart var pojkarna glada igen. Värre va d m mitt humör. D va spårlöst borta å d hjälpte inte ens att biffarna blev supersmarr. 

På kvällen kollade vi på den nya serien där folk ska sjunga andras låtar. Jag å Roggan blev nästan upprörda pga att d va såååå uselt!! Lördagar. På bästa sändningstid. Lägg ner!!!

Idag skiner solen igen å d känns helt fantastiskt m sommarvärme i september!
Städning står på förmiddagsagendan (hur jag nu ska orka...) å på em ska vi på tårtkalas hos Ola. Få se om d hinns/orkas med nåt mer. 

Lillen sitter bredvid mej i stooooora soffan, leker m bilar å småkollar på Djungelboken. Den långe sover å jag ligger i nåt som nästintill liknar koma här i stoooora soffan. Ögonlocken e tunga. Mkt tunga. Kanske att jag zzzlocknar en zzztund.....

Inga kommentarer: