söndag 30 november 2008

Ett år äldre, ett år gladare.

Åååååå jag har haft en sååå himla fin födelsedag! Nästan alla av mina finaste flickor va med å det e ja sååå tacksam över! Så lyckligt lottad vad gäller vänner!

Västeråsflickorna dök upp vid halv 5-tiden å de piffade snabbt i ordning sig å vid 6 började d att droppa in fler bruttor. Till slut var det jag, Yella, Carro, Madde, Ullis, Bella, Hellie, Jessica, Anna och Åsa som var här. Ullis, Susanne å Maria hade fått förhinder men annars var vi "full styrka".

Vi åt lite smarrig mat å drack lite smarriga alkoholhaltiga drycker å sen for bordet åt sidan å vi dansade lite smarriga(??)danser framåt småtimmarna.
Fick så himla många underbara presenter! Blir alldeles varm inombords när jag tänker på hur väl mina fina vänner känner mej...
Så här glad var jag igår:

Inga kommentarer: