tisdag 11 november 2008

Livet, lek och allvar


Nu e d tamejtusan inte långt kvar tills d e torsdag!!! Längtar som en tok! Å jag SKA ha den där übersnygga frackkavajen i mitten, if it´s the last thing I do..
Den e sååå snygg så ja blir alldeles knäsvag...
Har jag tur så får jag även kjolen till vänster, men mitt mål är fracken!!!
Om ja hade råd skulle ja så klart inhandla gothklänningen oxå, men 3000 bananer...nja d svider i plånkan...ajaj...Kavajen till vänster is also to die for...

Tänk att man kan bli så salig av en bit tyg...Galet å underbart!

My darling mutter körde -håll i er nu- alldeles själv till Västerås idag!! För första gången i hela hennes 58-åriga liv så satte hon sej bakom ratten å styrde på egen hand till grannstaden. Jag är omåttligt imponerad!!!
Att hon desswutom for till sjukan all alone, d e oxå imponerande. D hade ja nog inte pallat. Nu e 2 strålbehandlingar gjorda och 23 kvar..

Vi fick idag veta att skolan kommer att utlysa en 75% tjänst hos oss på fritids till vt-09. Känns bra att de satsar lite så nu e d bara å hålla tummarna för att vi får tag i nån vettig. Blir inte så lätt för vem som helst att ta över efter Malin. Hon e en klippa! I wish att ja hade varit lika stark i mej själv när ja va strax över 20. Är strax 35 å e fortfarande ganska ostadig.

Har ringt till minsta lillebrorsan ett par ggr i veckan men bara hamnat hos hans telefonsvarare. Nu ringde ja å kors i taket så svarade han. Dock satt han framför datorn å d va viktigare ämn petit moi... Ja man prioriterar ju olika här i livet. Men visst kan d hugga till, vare sig man vill eller inte...

I morrn ska Ullis-Gullis till Debaser Medis igen. Frö andra gången på mindre än en vecka! Dusty Springfield-afton med a lot of my favourite artists eller vad sägs om Marit Bergman, Moto Boy, Weeping-Magnus Carlson å Titiyo?? Inte helt galet va???
Ska hem till Fredrik efter jobbet. Han bjussar på food å ja bjussar på wine. Bra deal tycker jag!

Inga kommentarer: