söndag 9 november 2008

SL SUCKS!!

jaha. sl har gjort d igen...bevisat att de suger!!! hoppade på banan å vid nästa station hojtar de ut i högtalarna att d e avstigning för samtliga pga signalfel men att ersättningsbuss ska komma.

jag väntade i 40 min å då va klockan 16 å d e då ja varje söndag ska befinna mej inne i stan på luntmakargatan å dansa, INTE stå i roslags näsby å vänta på en fucking ersättningsbuss! enligt en sl-snubbe så hade de bestält en buss 45 min innan vi kom dit så med andra ord så efter 1,5 timme så hade d fortfarande inte dykt upp nån jävla buss...sl i ett nötskal.

har mailat sl å frågat hur lång tid d ska behöva ta för en ersättningsbuss att komma på plats. har mailat dem ett antal ggr tidigare å ännu ej fått ett enda svar trota att jag mkt noga kryssat i rutan "ja för önskat svar".

jag missade alltså my darling dance idag. fitta fat djup tallrik rent ut sagt!
tog ist en prommis hem. pratade m mor på vägen hem å hon å pappi hade ätit hamburgare å pommes frittes å då bidde ja oxå sugen på d så ja tog svängen förbi donken å köpte m mej ett californiameal hem. mumma å säkert nyttigt för kroppen. skyller allt på sl!

drömde att ja köpte ett helt gäng trisslotter ( kanske för att pappi fått d??) å att ja vann 6800 kr x 3. hade fullt sjå å hålla reda på dessa lotter men d va inte d lättaste. så när ja vaknade i morse så trodde ja ju, ja jag kan nog påstå att ja räknade med att pappi skulle få en vinst i alla fall på nån av lotterna. men icke. skyller även det på sl.

när ja stod i näsby å väntade i d gråa, blöta, fuktiga vädret så fick ja sällskap av micke, my neighbour. en liten tantskrutta började prata m oss å hon tog för givet att vi va ett par som va ute å söndagsåkte m vår lilla vovve. (mickes chihuahua)ja visst hade d varit trevligt å va ute å söndagsåka m en sambo men nu va d ju inte så. amd I blame sl for that.

Inga kommentarer: