söndag 9 november 2008

Pappis day

Fars Dag! Pratade m pappi för en stund sen. Jag skickade m ett kuvert m mammi i fredags till honom innehållandes ett gulligt kort å ett gäng trisslotter. Jag tänkte som så att om man köper flera så borde d ju vara vinst på EN lott åtminstone. Men icke sa Nicke. Inte ens en ny lott...illa..
Hoppas att lillebröderna kommer ihåg å gratta pappsen.

Var i Skärmarbrink igår på tjejmiddag hos söta Maria. Vi va 9 el 10 bruttor på hennes ca 10 kvadrat....Trångt men nice! Hade köpt med mej en "Mina vänner"-bok å den gjorde succé. En väldans skön å trevlig kväll. Hade sen turen att få skjuts hem ända till dörren av Anna. Sååå himla skönt! Var hemma vid 22-tiden å d va mkt skönt eftersom fredagen inte blev lika tidig...
Kollade på ett avsnitt av Ugly Betty innan jag slog igen min leende guldbruna ögon.

Idag e d verkligen söndagsväder så d skriker om d. Grått, dimmogt, blött å allmänt fult. Har ätit lite frulle, tittat lite på Tilde å softat i soffan. Ska inte göra många knop innan jag ska in till stan å dansa i eftermiddag. Där lär ja få göra knop så d räcker till å blir över...Men skojiga knop, apselut!!

Nog med svammel.

Inga kommentarer: