tisdag 11 november 2008

Tack Linda!

Visst e d märkligt?? Vissa dar känner man sej som en flodhabba från Köping (d e ju d ja e...hihi) å tycker inte särskilt mycket om sin spegelbild. D enda man ser e d där extra kilona som lägger sig runt midjan, runt låren å på baksidan(??) av ryggen. Varför i hela fridens namn kallas d för "love handles"?? Finns väl inget kärleksfullt m dem å inte vill man hålla i dem heller...!!??

Å de där bulorna som blir runt, på, vid sidan om, under, över ja över allt i närheten av d där rackarns bh-bandet!! What´s up with that???

Men....idag vaknade jag å idag kände jag mej riktigt fin när jag tittade mej själv i ögonen i spegeln. Kanske något av d Linda skrev rubbade off?? (ställ dej framför spegeln å tala om för dej själv vilken superpingla du är å att du duger precis som du är..)
Inviger mina nya blanka svarta tights idag, har plockat fram den finfina svart, grå å lila klänningen som ja köpte i Varberg i somras. Har oxå tjongat på mej ett svart-vitt bälte m en stor rosett på. Man kan säga att jag idag är en fin present som någan kanske kan få öppna. Kanske blir d rent utav en present till mej...hihi

Inga kommentarer: