torsdag 25 februari 2016

Fan

Jag tror att du ska kliva in i köket när jag sitter vid köksbordet
Jag kommer på mej själv m att ropa på dej
Du svarar inte
Jag ringde för att höra din röst på telefonsvararen

Du har inte varit hemma hos oss på ca 1,5 månad
Du har inte sovit vid min sida på så länge

Att inte få somna m min hand i din har varit jobbigt men tanken på att du ska komma hem har lixom gjort d uthärdligt

Nu kommer du inte hem mer
Aldrig mer kommer jag att få somna m min hand i din
Få knuffa på dej när du snarkar till
Putta till dej när du vräker dej över hela sängen

Du e den finaste av människor som.jag nånsin träffat
Känner mej så vansinnigt lycklig över att d blev du å jag
Att du å jag blev vi

Från dag ett har d känts rätt
Har älskat dej så mkt
Älskar dej nu

D e många av vännerna som beskriver dej som mannen m d stora hjärtat
Du hade d största av hjärtan
Du sa aldrig ett ont ord om nån

Jag älskade att se mej med dina ögon
I dina ögon älskade jag mej
Dina ögon såg mej
Du ville älska mej trots mina fel å brister

Du var meningen med livet
Du å Teodor var å är mitt allt
Ett liv utan dej
Hur fan ska d gå till
Saknar dej så vansinnigt

Vill höra din bullriga stämma
Vill känna dina andetag mot min kind
Vill känna dina armar omkring mej

Vill ha dej hos mej

D va inte så här d skulle bli Roger
Vi var så lyckliga
Vi var ett
Du å jag var vi

Utan dej är jag halv

Inga kommentarer: