måndag 29 februari 2016

Ytterligare en dag

På nåt vis snurrar klotet på. D e tydligen bara jag som stannat.
Sorgen saknaden smärtan svämmar över m jämna mellanrum. Och ojämna.

Ullis sov kvar en natt till. Skönt m nära vänner hos mej.
Sen kom Susanne.
Sen kom Jessica.
Sen kom Tommy.
Sen kom Elin.
Sen kom Petra.
Sen kom Levi.
Sen kom Annika.
Sen kom Patrik.
Patrik sover kvar.

Petra hade m sej ett gäng matlådor.
Annika hade oxå m sej matlådor.
Kyl å frys e fulla.
Kärlek kan visa sej på så många olika sätt. Tex genom matlådor.

Susanne å jag tog en prommis t Ica. På väg ut mötte vi Zeke. Tårarna kom å vi kramades.
Så kom Maja fram å vi kramades.
Så kom Frallan å gav mej kramar.
Så kom Anne å kramade om mej.
Tårarna flödade.

Jessica tipsade om nåt jag skulle kunna göra under mina sömnlösa nätter. Spana in Sports Direct-sidan på nätet.
Jag "råkade " titta in.
Jag "råkade" klicka lite.

Du hade suckat, lett lite å sagt: Du är hopplös.

Strax e uret halv ett.
I morrn ska jag t Fonus.
Bara namnet ger mej magont.
Gissar att d blir en jobbig stund.
Jag vet dock hur du ville ha din begravning. D e ju bara d att jag inte tänkt att d skulle behövas planeras för d redan nu. Tanken va ju att du skulle ta hand om mej då du gick i pension. Vi skulle se till att ha sparat en hög m kosing så att jag skulle kunna pensionera mej lite tidigare. För att kunna njuta av frihet.
För att kunna njuta av varann.

Avslutar m att citera Karin;
-Inga svordomar är för stora.

Inga kommentarer: