söndag 15 maj 2016

Journaler

Jag har nu fått kopior på dina journaler. Jobbig läsning. Som att återuppleva allt igen på ett sätt. Samtidigt så kände jag att d va viktigt för mej att få svar på vissa frågor. Sista veckorna gick fort å jag han  inte riktigt m i svängarna.
Framför allt behövde jag få lite rätsida på ett frågetecken kring din återkomst t Köping sista vändan.
Fick information som jag inte kunnat släppa å som gjort mej arg. Onödig energi har slösats på dessa tankar å funderingar.
Kanske skulle jag ha använt min ilska å frustration å gått vidare m vissa saker men nu när jag fått svart på vitt om vissa...ja d va rena lögner rent ut sagt, så känner jag ändå att jag fått lite "ro".
Tilltron e t lögnernas bärare e borta. Å d gör mej inget.
Jag fokuserar nu på att ta mej upp ur ledsamheten, sorgen å min förtvivlan. Mitt mål e att finna glädje i livet igen. Teodor e min glädje men efter d så e d just nu rätt svart. Jobbar dock vidare på att de fina stunderna ska bli fler å att de till slut tar överhanden. Vännerna å familjen e en bra hjälp på vägen. De låter mej oxå ha skitdagar. D går ju inte att hoppa över nån del å detta helvetiska sorgearbete tyvärr. Annars hade jag utan att tveka tryckt på fw-knappen. 
En stund i taget.

Inga kommentarer: