tisdag 10 maj 2016

Meningen

D e svårt, jag omöjligt faktiskt, att se nån mening m d som händer. Allt känns meningslöst. Att vara utan dej e piss rent ut sagt. Alla saker som du missar. Alla saker jag vill berätta för dej.
Teddes båda framtänder e på väg fram å ytterligare en tand e lös. 
Vi ska snart å hälsa på i Teddes blivande förskoleklass.
Jag har uppkörning inbokad. Jag som skulle skjutsa runt dej. Passagerarsätet blir tomt.
Jag klippte mej ikväll. Saknar dina ord som du brukade säga till mej då jag kom hem. 
En kille svimmade på teorikursen idag.
Jag åt en god kycklingmacka från Bivur. 
Pappa va barnvakt på em idag. Han har Tedde varje tisdag så att jag kan gå på teorin.
Min axel har fått många fina färger. Lär blir "finare" för var dag som går här framöver. Tedde ville titta på den i morse å när han fick se den så började han att gråta. Ser nog lite läskig ut med barnaögon.
Övningskörde en dubbellektion idag. Körde m Kajsa ist för Marcus. D gick skitbra! 
I morrn e d din urnsättning. 
Inget jag ser fram emot. 
Din sten hinner inte bli färdig. Kyrkan hade missat att faxa stenhuggeriet....
Jag tittar på balkongen varje kväll när jag kommer hem å tänker att ikväll kan vi sitta där du å jag. Fast d kan vi inte slår d mej sen. Vi kommer aldrig att få sitta där tillsammans njuta in våren tillsammans. 
Ja va fan e d för mening m detta?
Jag å Tedde vill inte vara utan dej. Men vi måste. Hur d ska gå d vet jag inte. Ena foten framför den andra dag efter dag. Finner bara ingen mening m d. Vars ska man leta??

Inga kommentarer: