söndag 8 maj 2016

Weekend med vänner

Igår fm kom Pia på besök. En fd jobbarkompis fr Bromma. Vi for ut t Lillemor i Vallby. Vi åt god mat i solen å sen njöt vi av värmen hela em.
Framåt kvällningen for Pia hemåt. Jag å Lillemor åt sushi å Tedde åt kycklingbitar. Satt ute till strax efter åtta. Skönt!
Sov kvar å i morse bidde d kaffe i solen på trappan. Njutbart.
Liten tår i ögat av att du inte var med. D känns så konstigt att göra saker utan dej. D va ju vi. Alltid.

Tedde for sen t småbåtshamnen å testade att meta m pappa. Jag övningskörde då m Lillemor. Handlade på Ica å sen kom Tommy över ett slag å satt i solen på balkongen.

Jag hämtade ner sommarpaltorna från vinden å tvättade dem.
Så kom Per å Lotta å plockade upp mej å Tedde. Köpte glass på Max å satt sen i solen vid Ströbohög. Mys.

Kom hem å åt lite lätt kvällsmat.
Så va d dax för kvällstvagningen. Jag trillar då handlöst ur duschkabinen å slår i armbåge axel fot smalben å snippa..
Låg länge på golvet å grät innan jag vågade resa mej. Jävlar så ont d gjorde! E redan blå å gul. Få se hur d ser ut i morrn. ..har ju så himla lätt att få blåmärken. ..

Så kom sena kvällen å likaså tårarna.
Fy fan för dessa ensamma kvällar. Hatar dem. D finns lixom bara utrymme för tårar. Känns piss.
Men en dag..............eller??

Inga kommentarer: