söndag 18 oktober 2009

en solig söndag

söndag förmiddag och solen skiner. har inte gjort många knop hittills. vi åt frulle till tildes nyhetsmorgon (äntligen e hon tillbax!!) å sen for roggan t styrmansgatan för att fortsätta slipa luckor. jag har precis slagit in lite paket å skrivit några gratulationskort.
klockan 3 ska vi på födelsedagsfika hos fröken nilsson å vid 6 ska vi bege oss in i biomörkret. ska se "bröllopsfotografen". hoppas att den är bra!
kanske ska ta å hoppa in i duschen. eller så klistrar ja å pysslar ett tag till...

pratade med mammi för en timme sen ungefär. det var väldans snurrigt å hon lät mycket trött. tror att jag väckte henne när jag ringde.
de hade tagit en massa prover inför operationen, kanske var hon lite trött efter det. hon hade oxå känningar i höft å rygg efter gårdagens transport till uppsala akademiska sjukhus.
jag berättade att vi skulle till annica å fika idag eftersom hon fyller år. -oj, fick jag till svar, är det redan ett år sen hon fyllde sist. för ett år sen kände jag inte annica.... så lite virrigt är det...

Inga kommentarer: