fredag 16 oktober 2009

så jävlar i helvete less!!!

jaha. man fick vara glad en dag. det är kanske nåt. vad vet jag.
jag å roger var till mamma igår kväll å då var hon ganska klar i bollen. var med i samtal och det kändes bra. så idag var jag å pappa dit å då var det hejkon bacon igen. hon var snurrig å pratade en massa strunt. svarade goddag yxskaft och stumnade av emellanåt.
i morgon ska hon åka sjuktransport t uppsala å där ska de under söka huvudet och antagligen kommer de att operera in en sjunt som skall leda bort det vatten som finns i hjärnan. ev så är det det som orsakar snurrigheten å skelandet. jag hoppas så innerligt att det är det beror på. kännes mej så himla orolig att det ska vara nåt annat.
klumpen i bröstet var så mkt mindre igår men idag e d heltjockt igen. jag är så trött på att må så här. jag vill inte bara orolig 24/7. jag vill vara glad. jag vill kunna skratta utan att känna det där tillgjorda påklistrade. mamma å hennes sjukdom ligger i bakhuvudet hela tiden och det håller på att driva mej till vansinne.

Inga kommentarer: