onsdag 28 oktober 2009

lite bra, lite sämre å så lite sol

mätt å belåten med lite köttfärspaj i magen. ska strax ta mej en promenad till skolan å jobba några timmar. få se hur mkt barn d e idag. igår hade vi 8 till mellis å några av dem skulle va lediga resten av veckan...blir nog lugnt.

har iaf varit liite duktig på fm. ställde in saker i några av köksskåpen som roger målat klart.

ska fara t v-ås å hälsa på mamma ikväll. få se hur d e idag. pappa var dit igår å då hade hon mått illa, svettats å sen spytt ner sej men sen piggat på sej. får alltid en sån otäck obehagskänsla när ja står utanför dörren å ska kliva in i hennes sjukhussal. e så rädd för vad ja ska se. jag vill så gärna att d vänder nu. vil se en bättring. jag vill ha nåt att hålla fast vid. nu känns d som om ja greppar å greppar men får inget tag.

en av mina finaste vänner var på ultraljud igår för att få veta könet på lilla bäbisen i magen. blir lite sugen jag med nu på att få veta..har inte varit nyfiken alls, d e mest roger som varit nyfiken på vad d blir..
har oxå fått fler glada nyheter om att d växer en bäbis till i en annan mage. d verkar onekligen som om att babyboomen kommit till min vänskapskrets. underbart!!!

annars e d ganska bra dagar framöver. ska luncha m cisella på fredag, vi ska på ögirs 5-årsparty på fredag kväll, karin å nisse kommer hit på middag på lördag å där emellan ska roggan slipa å måla luckor på sailor street.

Inga kommentarer: