tisdag 6 oktober 2009

ledsen; statusen för alla dagar

min livlina just nu: seaband från apoteket!

pratade m pappi e jobbet å d va inge vidare på styrmansgatan. mamma hade inte ens försökt att kliva upp ur sängen i morse. hon hade kräkts i natt å idag på dan. pappa lät så himla slut å ledsen å ja känner mej så maktlös. vad kan jag göra?
å va fan e d m mamma? varför kämpar hon inte?? inte lär hon bli bättre så länge hon bara ligger. vad fan ska jag göra?? man tycker att tårarna borde ta slut nån gång men icke... jag tycker inte jag gör annat än gråter och sover. det var inte så här jag hade tänkt att den här hösten skulle bli.
längtar bort. långt bort.

2 kommentarer:

Unknown sa...

hej tjejen,
vilken trist uppdatering, så lessen att du har det jobbigt
önskar att jag kunde göra nånting för att du skulle bli gladare
skickar stora kramar

Ullis Gullis sa...

tack snälla söta du! dina fina ordet värmer i hjärtat!! kramar tillbax!