lördag 8 maj 2010

saturday

det blåser å regnar om vartannat. usch är ordet jag söker!

har varit å fikat på kondis med travgänget. tog sen en repa på stan. roger hittade en grön hoodie, teodor fick en äppelbody och jag fick..nada!

teodor fick förresten superfina presenter av tant karin å farbror nisse; en svart barba och ett par små tossor med små djur på som är som små skallror. übersöta! kommer nog att bli poppis när den lille krabaten hittar sina fossingar... ;O)

innan jag bidde gravid så hade jag av och till problem med mitt bäckenben, det lixom hoppar snett å så måste en snäll kiropraktor knäcka tillbax det. har haft lite känningar av det de sista dagarna men idag har det varit skitans-illa. fick gråta en skvätt efter besöket på stan. måste få tag i en kiropraktor inom en snar framtid. tydligen så finns det bara en sådan i köping och han vill jag då rakt inte gå till...

börjar bli hungrig....roggan skall sin mumsiga hemlagade pizza i afton å jag längtar redan! jag gjorde pizzasallad lite tidigare så den ska stå å gotta till sej ordentligt. mums!

i morrn ska vi till hufvudstaden på visning av en hyresrätt. hoppas den e bra å att den personen som e före oss i kön tackar nej....då slapp vi oro oss för boendet där uppe.... håll tummar å tår!

4 kommentarer:

Towe sa...

åh spännande jag håller tummarna! var ligger den??

Anonym sa...

Hej Ullis

På Rygghälsan har dom urbra Naprapater som kan fixa till det.
Mitt bäcken hamnar oxå på sniskan ibland och behöver justeras.
Testa och ring dom.

Hälsningar Liselotte

Ullis Gullis sa...

lyan e i råcksta towe å den va jättefin! renoverad för 3 år sen. d e bara å hålla tummar å tår!!

Ullis Gullis sa...

tack för tipset. ska kolla upp d liselotte!!