tisdag 18 maj 2010

sussat sött

lilleman somnade kl.20 och vaknade 00.30 för att äta. kl.01 sov han igen och vaknade nästa gång kl.04.30. åt och somnade efter ca 40 min och vaknade sen kl.08 och har varit vaken sen dess, nu är klockan 10.40, och gurglat, jollrat å skrattat. ja lite gnäll oxå men inte så farligt.

ska snart iväg och handla lite och sen hem till finaste pappa som fyller 65 år idag! vi ska fira honom "på riktigt" på lördag då brorsorna mina kommer hem, men idag blir det liiite firande med gott fika i solen. d e fortfarande lite dis men solen håller på att ta sej igenom.

igår gick ja hemifrån vid 10-halv 11 och mötte då upp elin å alvin. vi promenerade i solen, lunchade på greken, promenerade lite mer, åt glass i solen, promenerade lite till, shoppade lite å sen promenerade vi. igen. vid 3-tiden gick ja hem t pappa å fikade å vid halv 5 gick jag hem t min man.♥ (som hade maten klar....jammi!)

en quinna från bostadsförmedlingen ringde igår å ville ha lite mer uppgifter men sen verkar d vara grönt! kreditupplysning och sen ska d va klart! håll alla tummar å tår nu!!!

3 kommentarer:

Towe sa...

jag håller tummar o tår!!

Ullis Gullis sa...

tack tack tack!!!

Anna sa...

Skönt att höra om solskenstimmar med lillen. :) Jag längtar efter att träffa er, tur att det snart är dax för Mammabikten - då får jag iaf träffa dig! :-*

Hoppas verkligen att ni får napp i boletandet snart. Teodor kommer bli en finfin Stockholmare. O vi välkomnar er tillbaka!

Den där läkarn, förresten - han borde anmälas. Fy farao för att skrämmas så vårdslöst. Han borde SKÄMMAS och INTE arbeta med barn och nybakade föräldrar.