torsdag 7 april 2011

blåst

jisses va d blåser ute! pappa har varit här å hälsat på å vi tog en prommis t affären å hujja så d tog i! vi lyfte nästan. hoppas att d lugnar sej så vi slipper vind i morrn. vi ska t öf på fm.

ringde t bvc idag å på tis nästa vecka ska vi på 1-årskontroll å vaccinering. ska bli spännande å se hur mkt han gått upp den lille mannen, å se hur lång han blitt. tror att han ränt iväg lite på längden, han känns väldans lång!

igår var jag å teodor t globens köpcentrum å där träffade vi fru sjöblom-nilsson. vi lunchade å sen fick lilleman knalla omkring lite. oj va han ville busa! han "sprang" ifrån oss å ville bara känna på alla skyltfönster. bus!

for hem vid 1-snåret å halvväge hemma slocknade teodor i vagnen så då gick jag å handlade å lagom när vi va hemma i trappen så vaknade han.

vid halv 5 for jag in t stan för att träffa fröken damberg. hon var en halvtimme sen så jag strosade runt i affärer. d e inte så ofta jag gör d solokvist.
när åsa väl kom så spatserade vi t kungsgatan där vi mumsade i oss thai-och sushibuffé. d va inte alls så gott som d brukar men d gick ner...
efter middagen strosade vi runt lite å såg då att uteserveringarna va proppfulla! d kändes verkligen som vår! ljuvligt.

kom hem vid halv 9 å då poppade min make popcorn å sen gluttade vi på greys.
sen va d go´natt!

Inga kommentarer: