måndag 4 april 2011

nehej

jag vann inget läppstift. det gör förvisso inte så mycket eftersom jag knappt använder läppvalla. endast vid utgång av något slag och det händer ju inte så ofta nu för tiden.

jag har idag tackat nej till en jobbintervju. jag behöver ju inte knalla iväg på fler intervjuer eftersom JAG FICK JOBB FÖRRA VECKAN!!! hurra för mej!

jag är lite nyfiken på om jag får någon spännande post i brevlådan idag... uret har passerat elva så när som kan det dimpa ner nåt på hallmattan..

annars, grått ute. trist. får dock vara glad över plusgraderna!

teodor somnade kl.sju igår afton och vaknade fem över sju i morse = riktigt utvilad mamma! roggan var ju på konsert igår och hade dessutom sovmorgon i morse så jag slapp bli väckt av hans morgonstök oxå.

i morrn ska jag å lilleman besöka öppna i v-by. skoj att få träffa lite vuxna människor...och så klart skoj för lillen att träffa små människor...hihi

på onsdag ska vi kanske leka med fru sjöblom-nilsson och på torsdag ska vi luncha i city med cindy. lite aktiviteter på g alltså. idag blir det nog inte så mycket "aktivitetande". lillen sussar just nu och jag ska strax slänga på lite potäter. vi ska äta pölsa idag. det har teodor inte smakat förut så det ska bli kul att se om han gillar det lika mycket som mor sin...

1 kommentar:

Anna H sa...

GRATTIS min sköna! Underbart att veta att jobb väntar efter sommarn. :)