fredag 1 april 2011

ljuva fredag

jag å teodor har haft en finfin dag! förmiddagen bestod av lek lek lek. han har kommit på en ny "lek". han lägger bollarna på flaket till gåvagnen, sen slänger han ur dem å sen plockar han i dem igen å så håller han på.

jag har oxå lärt honom hur man gör när man visar musklerna. lade upp en video tidigare så vill ni se riktig styrka så spana in den! ;o)

på eftermiddagen var vi en sväng till centrum. vi köpte en vetekudde till roggans onda nacke. vi ska ha en nånstans men hittar den inte..... jag hade oxå supertur å hittade ett par nya röda skinnhandskar. jag tappade ju mina röda favoriter förra lördagen å ville gärna gärna gärna ha ett par nya. tyvärr så e d inte riktigt rätt tid för handskar. typ slut å alla butiker. gick in i väskaffären vid t-banan sist av alla å DÄR! där fanns det röda godingar å de var dessutom till halva priset! lycka!

resten av dagen har vi lekt å gått runt i lyan. han gillar att följa efter mej. han bara gurglar, "pratar" å skrattar å knallar på. han fick bada, äta välling å strax efter sju slocknade han mot min axel.

jag har nu duschat, ätit rostat bröd med creme fraiche, rom, rödlök, lax och räkor. det var mums! nu ska jag plocka fram de honungsrostade jordnötterna. får mumsa gott då roggan e ute på galej; bob hund med grabbsen.

Inga kommentarer: